Trh s krmivy pro psy je poměrně dynamický obor. Nové značky vznikají, některé staré zanikají – stále se něco děje. Jen poslední dobou tato dynamika nabývá na intenzitě. Celkově se dá říci, že počet značek stále roste, ale bohužel rychleji než počet nových nápadů, který by jejich existenci odůvodňoval. Konkurence sílí a jsme svědky toho, že někteří výrobci ve snaze zaujmout zákazníka opustili pozici „co je správně pro psa“ a nechali se zlákat do nevyzpytatelné pozice „co se líbí kupujícím“. Kde se ale vytváří ona „obliba“ a názor, co je in a co už ne? Je veřejným tajemstvím, že nejvlivnější platformou, která formuje názor zákazníků, jsou sociální sítě, diskusní fóra, blogy a webové stránky různých hodnotitelů krmiv. Většinou ale samozvaných hodnotitelů bez náležitého vzdělání, pro které je to koníček nebo dobře promyšlený byznys. Mezi profesionály v oboru se čím dál častěji a hlasitěji hovoří o tom, že spotřebitelé a maloobchodníci nemají relevantní parametry pro měření skutečné kvality krmiv a že možná ani nechápou vztah mezi skutečnou kvalitou krmiva a potřebami zvířete.